Όλα τα νέα για WWE σε... RAW, SmackDown & PPV's

Όλα τα νέα για WWE σε... RAW, SmackDown & PPV's

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE
fg

O Sting μιλά για το Night of Champions!

Στο Night of Champions της Κυριακής ο Sting υπέστη έναν αδιευκρίνιστο, έως τώρα, τραυματισμό τον αγώνα στου Main Event ενάντιαν του Seth Rollins  για τον παγκόσμιο τίτλο WWE World Heavywheight Champioship.


Ο Θρύλος, Sting!

Έτσι, μέσα στις επόμενες ημέρες έγινες χαμός στο διαδίκτυο σχετικά με αναφορές όπως ότι αυτός ίσως να ήταν ο τελευταίος αγώνας του θρυλικού παίκτη του WWE.

Για πρώτη φορά λοιπόν, ο Sting ενημερώνει όλους του φιλάθλους του WWE για την κατάσταση του επικρατεί.

WWE.COM: Πέρασαν αρκετές μέρες από τον αγώνα σου στο Night of Champions. Πως αισθάνεσαι;

Sting: Εκτός από τον δύσκαμπτο λαιμό μου, είμαι λίγο επιβαρυμένος, αλλά γενικά είμαι καλά. Όπως πάντα μετά από έναν τέτοιο αγώνα.

WWE.COM: Μπορείς να ενημερώσεις τον κόσμο για τον τραυματισμό σου πριν γίνει επανεκτίμηση του;

Sting: Ήμουν λιπόθυμος στο νοσοκομείο. Μου έβαλαν κολάρο και μου έκαναν ενέσεις για να μειωθεί ο πόνος. Μου έκαναν μαγνητική και είπαν στη γυναίκα μου κάποιες λεπτομέρειες. Ανέφεραν σπονδυλική και νωτιαία στένωση, αλλά αυτό είναι μόνο ένα μέρος, από αυτά που άκουσα. Μάλιστα, ο γιατρός της είπε ότι είμαι τυχερός που περπάτησα μετά από αυτό.

WWE.COM: Σε αυτό το σημείο ποια είναι η πρόγνωση σου σε βραχυπρόθεσμο αλλά και μακρυπρόθεσμο στάδιο;

Sting: Ένιωσα ένα μούδιασμα στα χέρια μου μέχρι τα ακροδάχτυλα μου. Αργότερα, κατά τη διάρκεια του αγώνα ένιωσα ότι κάτι δεν πάει καλά, χωρίς να μπορώ να το διευκρινίσω. Στο τέλος δεν μπορούσα να νιώσω ούτε τα πόδια μου. Δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Κάποια στιγμή έπεσα κάτω στα τέσσερα για να συγκεντρωθώ. Φοβήθηκα.

WWE.COM: Που οδηγεί αυτό τώρα τον Sting; Ήταν ο τελευταίος σου αγώνας;

Sting: Το μισώ όταν μου γίνεται αυτή η ερώτηση γιατί η απάντηση αλήθεια είναι ένα ερωτηματικό και το ερωτηματικό είναι τόσο έντονο όσο θα μπορούσε να είναι σε αυτό το σημείο.

WWE.COM: Βλέποντας και κάνοντας λοιπόν;

Sting: Ναι, προς το παρόν.

WWE.COM: Το σημαντικό είναι ότι μπόρεσες και περπάτησες μετά από αυτό. Υπάρχει μεγάλος προβληματισμός στο διαδίκτυο για το τι έγινε και σε ευχαριστώ πολύ που μας μίλησες. Κάποια τελευταία λόγια για τους fans σου;

Sting: Δεν έχω μπει καθόλου στο Internet, αλλά έχω ακούσει διάφορα. Για να είμαι ειλικρινής, θα κλειστώ στον εαυτό μου όταν πάω σπίτι. Δεν μπορώ να σου πω πόσα τηλεφωνήματα και μηνύματα δέχτηκα. Αλλά πραγματικά ήμουν πάντα ευγνώμων απέναντι στους fans και μπορώ να πω ότι μετά από 30 χρόνια, τώρα τους εκτιμώ πιο πολύ από ποτέ. 
Previous
Next Post »

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE