Όλα τα νέα για WWE σε... RAW, SmackDown & PPV's

Όλα τα νέα για WWE σε... RAW, SmackDown & PPV's

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE
fg

«Θα είμαι πίσω σε 2-3 μήνες»

Για όσους δεν γνωρίζουν ο Cesaro είναι εκτός WWE από τον Νοέμβριο λίγο ενώς τραυματισμού του στον ώμο.  Σύμφωνα με τους γιατρούς η επιστροφή θα ήταν σε 6-9 μήνες.


O Cesaro μίλησε για την επιστροφή του

Δυστυχώς, ο Cesaro θα χάσει την WrestleMania 32 λόγο του τραυματισμού του αλλά, η εταρία ετοιμάζει μεγάλο πλάνα για αυτόν καθώς αναμένεται να μπλέξει σε αντιπαλότητα με τον AJ Styles όταν επιστρέψει στην δράση.

Πριν λίγες ημέρες ο Cesaro έκανε την εμφάνισή του σε ένα live event στην Γερμανία αλλά δεν πείρε χρόνο συμμετοχής καθώς δεν είναι ακόμα έτοιμος. Ο ίδιος μίλησε σχετικά με το γεγονός της επιστροφής του.

Σε δύο με τρεις μήνες πιστεύω θα είμαι έτοιμος, ελπίζω και λιγότερο, αλλά όπως είπα δεν θέλω να ρισκάρω κάνοντας επιστροφή γρήγορα. Σκέφτομαι θετικά για την επιστροφή μου και πιστεύω πως ο κόσμος θα με υποστηρίξει. Ήμουν πρόσφατα στην Γερμανία και ένιωσα και πάλι, ύστερα από καιρό, το συνένθημα και την αγάπη του κόσμου.


Διαβάστε για το ποιός είμαι:
Previous
Next Post »

RingsOfDanger.GR | ROD.gr / ελληνικά νέα για WWE